top of page

Toimitus- ja maksutavat sekä peruutusehdot



Luethan seuraavat ehdot ja ohjeet huolellisesti ennen tilausta!

Nämä yleiset toimitus-ja palautusehdot sekä maksutiedot sisältävät Hopeajalan verkkokauppaa koskevat toimitus- ja sopimusehdot.
Verkkokauppa on tarkoitettu täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueelle.
Asiakas hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä tekemällä tilauksen verkkokaupassa.

Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Hopeajalan pitämä asiakasrekisteri on luottamuksellinen. Tietoja ei luovuteta eteenpäin muille. Tilauksen yhteydessä tilaajan on ilmoitettava nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

Tilaus on sitova tilaajan saatua kirjallisen tilausvahvistuksen.


 
1. Palveluntarjoaja ja verkkokaupan ylläpitäjä

Hopeajalka, verkkokaupan ylläpitäjä on Hopeajalka Oy (Palveluntarjoaja), laskuttajana on Hopeajalka Oy, Y-tunnus 3020518-9.

 
2. Palvelun käyttäjä

Palvelun käyttäjää kutsutaan Asiakkaaksi riippumatta siitä, rekisteröityykö Asiakas palveluun, mutta tilauksen yhteydessä vaadimme Asiakkaalta tietoja palvelun tilaamista varten. Nämä toimitusehdot koskevat kaikkia Asiakkaita, olivat ne yritys-, yhteisö- tai kuluttaja-asiakkaita. Asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tarkemmin Rekisteriselosteessa.

 
3. Maksut ja hinnat

Palvelun käytöstä peritään kohtuullinen, kulloinkin voimassaoleva korvaus, joka on merkitty tuotteen yhteyteen. Huomaa, että tuotteen eri versioiden hinnat voivat olla erilaiset versiosta riippuen. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa hintoja vapaasti.
Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä.

 
4. Toimitus, omistusoikeus ja vaaranvastuu
 
4.1 Tuotteiden postitus, nouto tai kotiinkuljetus

 
Tuotteet toimitetaan Shipit yrityksen toimituksena, joka käyttää mm. Postin ja Matkahuollon palveluja. Emme pysty vaikuttamaan paketin kohteluun kuljetuksen aikana. Emme ole vastuussa kuljetusyritysten viiveistä.
Tilauksen tuotteet lähetetään Asiakkaan, tilauksen yhteydessä antamaansa, osoitteeseen tilaus- ja toimitusvahvistuksen kanssa samassa toimituksessa. Voimme muuttaa toimitusehtoa aika ajoin yksipuolisesti.
Verkkokaupasta tilaamasi tuotteen voit myös noutaa Hopeajalan toimistolta erikseen sovittuna aikana (Tammenmäentie 21 46910 Anjala). Ilmoitamme, kun tilaus on valmis noudettavaksi sähköpostilla/ viestillä.
Hinta noudolle 0 €.

Voit tilata tuotteelle kotiinkuljetuksen Hopeajalan toimiston lähialueelle, toimintasäde 10km toimistolta. Kotiinkuljetuksen hinta on 3,00 €, joka maksetaan tilauksen yhteydessä.
Kotiinkuljetus sovitaan Hopeajalan ja tilaajan kanssa yhdessä.
Toimitus on 1-5 arkipäivää.


4.2 Postitus ja kotiinkuljetus kulut

Postitus kulu on kiinteä 6,00 euroa. Yli 60 euron tilauksesta ei peritä toimituskulua. Verkkopalvelusta tilatessa
toimitus tapahtuu aina postitse. Tuotteet toimitetaan kohtuullisessa ajassa, joka on normaalisti noin 1-5 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Otathan huomioon pyhäpäivät.
Kotiinkuljetuksen hinta lähialueelle on 3,00 €. Tilauksen nouto on 0 €.

Jos tuote on loppu varastostamme, toimitusaika voi olla 2-3 viikkoa. Ilmoitamme tapauksista aina tilaajalle erikseen sähköpostitse tai tekstiviestillä.
Mikäli tilaukseen sisältyy useampia tuotteita, Palveluntarjoajalla on oikeus toimittaa tuotteet useammassa kuin yhdessä toimituksessa.
Toimitamme tuotelähetyksiä vain Suomeen.

 
4.2.1 Omistusoikeus ja vaaranvastuu

Tuotteiden omistusoikeus siirtyy Asiakkaalle heti sopimuksen teon jälkeen. Tuotteen vaaranvastuu siirtyy Asiakkaalle, kun Asiakas on saanut tuotteen hallintaansa (esimerkiksi kuittaamalla sen postista).
Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun, kuitenkin 5 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

 
5. Vaihto- ja palautus

Palveluntarjoaja myöntää tuotteilleen 14 päivän palautusoikeuden. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Virheellisestä toimituksesta, viallisesta tuotteesta tai mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, on Asiakkaan tehtävä ilmoitus viipymättä osoitteeseen hopeajalka1@gmail.com.
 
Lunastamaton paketti ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamattomasta paketista perimme toimituskustannukset 15 €
Jos kauppa perutaan, tuote on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 vrk kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteen. Asiakas vastaa itse palauttamiseen tai vaihtamiseen liittyvät välittömät toimitus-ja kulejtus kustannukset.
Lisää palautettavan tuotteen mukana nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
 
Palautusosoite:

Hopeajalka Oy
Tammenmäentie 21, 46910 Anjala
puh. 040 8410559

6.Takuu ja virhevastuu
 
6.1 Tuotteiden takuu

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti.
 
6.2 Virhevastuu

Palveluntarjoaja ei vastaa mahdollisista tuotteiden virheellisyyksistä tai niistä johtuvista seurauksista. Palveluntarjoaja ei myöskään vastaa mistään välittömistä, eikä välillisistä vahingoista tai haitoista, jotka johtuvat esimerkiksi siitä, että tuote ei vastaa Asiakkaan tarpeita tai tavoitteita.

Palveluntarjoajan vastuu tehdystä tilauksesta rajoittuu aina sopimuksen purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen suoritusten palauttamiseen.
 
7. Asiakasreklamaatio ja palaute

Voit antaa palautetta ja reklamoida tuotteesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen  hopeajalka1@gmail.com. Jos haluat meidän ottavan yhteyttä, muistathan ilmoittaa myös yhteystietosi sekä mahdollisen organisaation, jonka edustajana toimit. Reklamaation sujuvoittamiseksi olisi hyvä saada mahdollisimman tarkka kuvaus aiheesta sekä toiveesta asian korjaamiseksi.

 
7.1 Toiminta mahdollisessa riitatilanteessa

Ensisijaisesti pyrimme toimimaan niin, ettei riitatilanteita syntyisi. Jos sellainen tilanne kuitenkin jostain syystä syntyy, mahdolliset erimielisyydet tulisi koittaa ratkaista osapuolten välisillä neuvotteluilla. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 
8. Muutokset

Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja yksipuolisesti. Käyttäjä hyväksyy palvelun kulloinkin voimassaolevat ehdot käyttäessään palvelua.

 
9. Yhteystied
ot

Yrityksen nimi: Hopeajalka Oy
Yhteyshenkilö: Titta Martikainen
Sähköposti: hopeajalka1@gmail.com
Y-tunnus: 3020518-9
Osoite: Tammenmäentie 21, 46910 Anjala.

Puh. 040 8410559

10. Maksutavat

Pankkien suoraveloitukset korttimaksuna tai verkkopankkimaksuna, Apple Pay ja Klarna.

Pankkien suoraveloitukset toimivat korttimaksuna tai verkkopankkimaksuna.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Payments (y-tunnus 2247127-6) yhteistyössä kaikkien suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna maksu toimii laskulla tai osamaksulla. Osamaksu toimii Klarnalla, jos tilauksen loppusumma ylittää 25,00€. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Klarna Oy, y-tunnus: 2247127-6
Jaakonkatu 3 D, 00100 Helsinki
Puhelinnumero 09 42599773
www.klarna.fi

 

bottom of page